RSS Feed

Wednesday 8 December 2010

Tergugat!

i nak meroyan sebab dee dengan kazama meroyan dengan sangat ilmiah, occay! eeeeeeeeeee! rasa macam royanan i sangat dangkal dan tak berinformasi! mencik! rasa macam i ni bimbo la! mencik mencik mencik! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! boleh tak uols meroyan tahap besa2 je? meroyan masalah negara (contoh: korea), masyarakat (contoh: asian vs omputih) dan abstrak (contoh: konsep bestfren dan metafora lahar bagai) sangat intimidating bagi i. i rasa sangat overwhelmed! i rasa kerdil sangat kalau dibandingkan dengan uols. eeeeeeeeeeeeee! i rasa tacing! Tacing sangat occay! i tercabar dengan ilmu i yang tak seberapa dalam bidang fashion, style, arkeologi, motivasi, psikologi, pengurusan sumber manusia, pemakanan seimbang, geografi, bahasa, hiburan luar negara, ilmu menggubah hantaran, muzik, menyanyi lagu2 bernada tinggi, cryptology, paranormal dan beberapa disiplin ilmu yang tak dapat dinyatakan di sini.

i rasa tergugat! tergugat sangat, occay! hmmph!

p.s: dee, u ada links for korean yang ada six pack? i nak tambah ilmu pengetahuan dan meluaskan pemandangan i. hikhik

3 percanggahan pendapat(s):

sar said...

Evilly, keberadaanmu dalam ruang ini membawa kestabilan perasaan royanan para pengunjung. You tak perlu rasa tergugat dengan keistimewaan you ni.

Anonymous said...

"i tercabar dengan ilmu i yang tak seberapa dalam bidang fashion, style, arkeologi, motivasi, psikologi, pengurusan sumber manusia, pemakanan seimbang, geografi, bahasa, hiburan luar negara, ilmu menggubah hantaran, muzik, menyanyi lagu2 bernada tinggi, cryptology, paranormal dan beberapa disiplin ilmu yang tak dapat dinyatakan di sini."

---> serba serbi tahu walaupun sikit.kira ok la dari saya ni heeeeee.. coz u are amazing just the way u are.. gituh

Dee said...

Evilly gedik!!!

Post a Comment