RSS Feed

Sunday 12 December 2010

RIMAS

I just dont get it. Kenapa ada lelaki yang suka sangat cerita hal dalam kain pada orang yang dia tak kenal pon? Bukan betul-betul dalam kain yer. Maksud saya hal-hal personal. I can accept kalau cerita pada kawan rapat. Saya boleh terima juga kalau just nak pandangan terhadap sesuatu isu - maka menyoal untuk lebih memahami wanita. Contoh soalan saya suka adalah berkisar PMS atau menopos atau senggugut atau pandangan wanita terhadap lelaki.
Tapi kalau setiap detik dan saat nak report apa yang berlaku antara si teruna dengan si awek , saya jadik mcm sentap. Bila masa saya iklankan saya lancarkan perkhidmatan kaunseling cinta secara percuma? Ok, fine. Mebi saya silap sebab mula-mula bila dia tanya saya bagi pandangan. Suppose buat bodoh dari awal-awal. Skang ni padan muka sendiri bila orang asik sms/ym tanya apa nak kena buat. Halooooooooooooooo, geram betul ngan jantan-jantan yang pandai menggatal je tapi tak pandai nak solve issue dengan bijak.

WE ARE NOT EVEN CLOSE. Nasihat secara surface dah makan diri saya sendiri. Nanti dah kawin habis jaja cerita dalam kelambu kat orang. Honestly, lelaki mcm nih la yang menyeramkan. I am sick of lelaki yang baru baik ngan pompuan pastu mula cakap dia kurang kasih sayang segala. Konon bini busy, tak mempedulikan dirinya dan menyebabkan dia kekurangan kasih sayang. Girlfriend tak memahami menyebabkan dia tertekan dan tak boleh study.

I have a friend. Lelaki tulen. Banyak dugaan dalam bercinta. Tapi tak pernah sekali pon dia mengadu atau komplen teruk. TAK PERNAH. Dia telan sendiri. Walau saya tunggu juga dia hamburkan semua. Saya bukanla kepochi sangat (hehe), tapi saya nak dia luah semata-mata nak dia rasa lega..hehe. Tapi tak pernah sekali pun. Dia diam jer. Saya boleh je fikir negatif: dia tak percayakan saya untuk berkongsi cerita2 private camnih...walau dah kawan hampir 10 tahun. Hakikatnya dia ni jenis tak suka kepochi tarik perhatian dan tak suka mengompat orang.

Saya lebih suka orang yang meroyan dan mengadu berkala dari SETIAP JAM KOMPLEN PASAL AWEK - KONON AWEK TAK MEMAHAMI.

LAIN KALI SEBELUM KAPEL, PIKIR DULU MASAK-MASAK. HANG YANG BAGI HARAPAN KAT POMPUAN TU SKANG NAK DITCH DIA SEBAB HANG RIMAS DAN HANG RASA DIA TAK MEMAHAMI?
HANG KATA AKU MEMAHAMI??? TAK!!!! AKU PEPURA JA BAIIIIII... AKU PON NAK DITCH HANG SEBAB AKU RIMAS DAN AKU DAH TAK PAHAMMMMMMMMMMMMMMM.

I dont give a damn lah sebenarnya. Mampuslah nak kapel ngan batang pokok sekalipon. Just go away from my life. And dont ever come back.

5 percanggahan pendapat(s):

Kazama-kun said...

Dee tulis guna pen merah. Teknik mencarik perhatian tuh. Keke:P

Dee said...

Nak celen Evilly...hahahah

Anonymous said...

tu dia..

*nak copy paste boleh?pinjam ayat2 yang best kasi kat org ingat kita ni service center maslaah depa*

Dee said...

Tula kan mahir...depa ingat kita ni kaunter pertanyaan..keke

Cik Tulip said...

hehehe.... mantap......... i like... couple menyusahkan org, baek x yah couple kan???? haisy... sgguh x mengerti ngn manusia2 spt yg disebutkan Dee di atas...

Dee & kazama : mana evilly??? bila dia nak post psl meroyan dia tu???? rindu nak baca nih.... (^_^)

Post a Comment